onsdag 21. januar 2015

Handlenett



Jeg ble så inspirert av en nyhetssending på radio som hadde plastposeavgift som tema at jeg ikke fikk sove middagshvil....
Den kreative halvdelen av hjernen jobba på spreng..
Jeg måtte bare stå opp og fyre opp symaskina..

Et dynetrekk fikk unngjelde og dermed ble dette handlenettet til..

Nettet har franske sømmer innvendig for å skjule sømmen. Forsterka håndtak og lomme med plastlomme utenpå som man kan ha handlelappen inni. Da kan du holde den i hånda med lommeboka i lomma og handle i vei...

Nette er sammenleggbart og passer fint i veska når du ikke har bruk for det. Dermed er det alltid tilgjengelig.

Og jammen fikk jeg ikke bruk for mine nye knapper...

Miljøvennlig og praktisk!

2 kommentarer:

  1. Smart og stilig handlenett med lure finesser:) Kjekt å handle med slik fin pose.
    Eg har også tenkt på denne plastposeavgifta - som eg forøvrig synest er grei nok, det sløsast alt for mykje med plastposar - og har sydd opp nokre enkle og romslige handlenett. Har planar om å vise dei på bloggen snart:)

    SvarSlett
  2. Jeg gleder meg til å sy lignende veske. Bare treknapper mangler jeg. Tusen tak for nydelig inspirasjonen.

    SvarSlett