lørdag 15. mars 2014

Bikerjakke 2






Kveldens prosjekt er en bikerjakke sydd etter samme mønster som denne. Et Stoff-og stil-mønster.
Sydde en bit av skjerfet bak..

Nærbilde av sidestykke sydd av skjerfet.
Redesign av en gammel ola-bukse, en adidas joggebukse, et skjerf og rester av gardinen jeg sydde denne kjolen av.

Glemte å ta bilde av skjerfet før jeg klippet det opp...

Olabuksa før jeg klippet i den. Den var STOOR...
Joggebuksa - grå adidasbukse med striper i sidene som ble ermer på jakken.
Gardinrest fra kjolen jeg sydde tidligere..

4 kommentarer:

  1. Oj, så flink du er!! Kjempefin ble den, redesign er topp:))

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det! Har dilla på redesign;)

      Slett
  2. Kjempetøff! Jeg har også dette S&S-mønsteret og har store planer om noe lignende som du har gjort. Jeg har ei gammel Biker-jakke i dongeri som er av typen xs (og dermed altfor liten for meg nå...). Jeg tenkte rett og slett å bruke deler av fronten og rygg/ermer og gjøre jakka større ved å skjøte på med litt andre stoffer her og der. Ble nå skikkelig inspirert til å gå videre med nettopp den ideen!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk. Flott at du blir inspirert;) det blir jeg også av å se på andres blogger. Det et så mange utrolig kreative der ute;)

      Slett