lørdag 10. september 2011

Sommerens kaffeveskeproduksjon

Min nyeste kaffeveske som er bestilt av en dame i Oslo. Artig at mine kaffevesker nå er både på Mo, i Bergen, Oslo, Meløy og steder jeg ikke er helt sikker på....
Denne ble bestilt med glidelås, så det var en liten utfordring, men jeg ble ganske fornøyd. Håper kjøperen også blir fornøyd.

Men.... nå er jeg tom for kaffeposer, så hvis de er noen som drikker Friele kaffe, så ta vare på posene.... kanskje jeg kan få dem slik at det kan bli flere kaffevesker..??





Og her er noen fra tidligere i sommer..
Bestilling.. med hvite sømmer

Bestilling.. med røde sømmer

Bestilling...

Detalj - navnelapp i skinn



1 kommentar:

  1. Åååå, Hanne:-) Har du også hobbyblogg? Det visste jeg jammen ikke, men nå skal jeg legge deg til i bloggrullen min!
    Å så fine kaffevesker? Du er jo rene oppfinneren:-) Skikkelig artig med redesign.
    Nei, dette må jeg jammen følge med på:-)
    Klæm!

    SvarSlett