onsdag 16. januar 2013

Redesign 2013 - Prosjekt 04

Denne gangen har jeg rota i t-skjortebunken min, og fant disse to.




Hva kan man gjøre med to svarte herre-t-skjorter?

Svart er jo kjedelig, men gjør at man har mange muligheter.



Jeg tredde maskina med fire forskjellige farger, og vips, så ble det utvendige sømmer med artig effekt.

Den ene skjorta ble toppen og midtstykke, mens den andre ble brukt til "skjørt-delen".
Tre gule knapper gjorde susen i halsen.

Den er ca i størrelse 36-38, kan jeg tenke meg...  Den passa akkurat på den gamle, slitte og ødelagte sømbysten min som ikke går an å justere på størrelse lenger... men tror den er ca den størrelsen.
(Har bestilt meg ny sømbyste... som er på vei i posten.


Beklager så dårlige bilder... men sent kveld, dårlig lys og ganske trøtt...


Har fått blod på tann... kanskje kan det bli en utstilling utpå sommeren?  Vi får se.

Jeg liker i allefall tanken på gjenbruk - det er det som er drivkraften..

3 kommentarer:

  1. Du Hanne, du Hanne, har ikke ord for hvor imponert jeg er! Jeg er veldig enig i tankegangen din. Både den miljømessige og utstillingstanken! Borghild

    SvarSlett
  2. Så dyktig du er:)

    SvarSlett