onsdag 15. august 2018

Sommersysler

En sommer går fort, nå er vi inne i august allerede og det er tid for et lite tilbakeblikk.  
Hva har jeg fått gjort i sommer, da?  Trodde sjøl at det var ingenting, men når jeg sjekker den alltid tilstedeværende Facebook.... så viser det seg at jammen har jeg ikke vært litt produktiv også i sommer..

Denne, for eksempel... Et skjerf som har ligget til "modning" lenge i påvente av et prosjekt.  Fant litt restestoff i jersey og litt blonde, så ble det denne tunikaen.
Den er helfõret.

Litt blondepynt på brystet gjorde seg...
… og slik så skjerfet ut opprinnelig.   Kjøpt på bruktbutikk fordi jeg likte fargene og stoffet. Myk, deilig bomull.

 Trådgardiner har jeg i lange baner.... og en herreskjorte fikk smake saksa...
Sånn så den ut...
Mer trådgardin.... og en t-skjorte denne gangen..
Litt småveskesøm har det også blitt i løpet av sommeren.. Denne, for eksempel.. sydd av et par bukselommer, og foret med en duk.. og litt blondepynt og en veskehank fra en ødelagt veske. 
 


 

















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar